![]() |
|
|
|
Tweet |
|
|
![]() |
|
Mobil kormányablak várja az ügyfeleket minden szerdán 8-16 óráig az Önkormányzat parkolójában. Jó hír, hogy bár az Okmányirodát átépítési munkák miatt határozatlan időre bezártak, mégsem kell minden esetben átutaznunk Monorra, hivatalos ügyeinket intézni. A mobil kormányablakban intézhető ügytípusok: Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés • személyazonosító igazolvány (eSZlG) ügyintézés; • útlevél ügyintézés; • vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés; • elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje; • parkolási igazolvány ügyintézés (kérelmek átvétele); • lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés; • NEK adatlap (regisztráció); Gépjármű-ügyintézés • járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén); • járművek forgalomból történő kivonása; • jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés; • közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása; • elveszett,' eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély, törzskönyv pótlása; • megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje; • származás ellenőrzés iránti kérelmek átvétele. Egyéb feladatok
|
|
|
|