|
|
|
Tweet |
|
|
|
Október elsejétől adományozni lehet egy telefonhívással a 13600/54-es telefonszámon a Gyömrői Árvácskák Állatotthon lakóinak! Minden hívás 250 forinttal teszi könnyebbé az életüket.
Akik rendszeresen követi az Árvácskákat tudják, hogy március óta komoly anyagi gondokkal küzdenek. Sok-sok segítséggel, támogatással, ötletetekkel, jótékonysági vásárok rendezésével idáig sikerült kihúzniuk. Soha nem látott összefogás indult a Gyömrői Árvácskák Állatotthon megmentéséért, közel 200 állat biztonságáért.
Hogy pontosan tudd, hogyan működik az adományvonal?
Hívja a 13600-as telefonszámot, majd adja meg az 54-es mellékét! Egy telefonhívással 250 forintot adományozhat.
Minden hálózatból elérhető az Adhat Vonal szolgáltatás?
Jelenleg az Invitel, a T-Home és T-Mobile, valamint a Telenor és Vodafone hálózatából érhető el a szolgáltatás. Más szolgáltatók hálózatából (így például a Digi és a UPC területéről) sajnos nem hívhatóak az vonalak. Ha valaki ilyen hálózatokból kezdeményez hívást, akkor egy automatikus válaszüzenetet kap, amely egyértelművé teszi, hogy az adott hálózatból nem tud adományozni.
Feltétlenül szükséges végighallgatni a szöveget, amelyet az operátor elmond, az Adhat Vonal felhívásakor?
Nem, azonnal be lehet ütni a szervezethez tartozó kétjegyű számot. Ezután már a köszönőszöveget hallhatja, így nyugtázva az adományozást.
Felhívtam az Adhat Vonalat, de nem frissült a számláló. Regisztrálták a hívásomat?
Igen, természetesen. A hívások száma a honlapon 3 óránként frissül. Ha a hívásszámok kijelzésében technikai probléma keletkezik, az adományokat a rendszer akkor is rögzíti.
Külföldről indított hívásokat is fogad az Adhat Vonal?
Nem, üzleti okokból nem működik külföldről a szolgáltatás.
Flotta előfizetők esetében hogyan működik az Adhat Vonal szolgáltatás?
Az adományvonalakra külön tiltásokat lehet kérni, az előfizető dönt arról, hogy engedélyezi-e a használóknak az emelt díjas és az adományvonalakra vonatkozó híváskezdeményezést. Amennyiben az előfizető letiltotta ezen szolgáltatásokat, az Adhat Vonal hívását követően -"Ezen a számon előfizető nem kapcsolható"- üzenet hallatszik. A telefonszolgáltató ügyfélszolgálatánál lehet érdeklődni a feloldásról, szolgáltatótól függ, hogy külön kezeli-e az adományvonalakat az emelt díjas szolgáltatásoktól, azaz esetleg lehet-e részleges letiltást kérni.
Mennyire frissek a honlapon látható adatok az adományok alakulásáról?
A Telekom végződteti az összes hívást az adományvonalhoz kapcsolódóan. Az aggregált adatok a Telekom szerverén 3 óránként frissülnek és kerülnek át az Adhat Vonal számlálóira.
Diszkontáras mobilszolgáltatók esetében működik-e a szolgáltatás?
Egyedi beállításoktól függ. A Telekom és a Vodafone közreműködésével működő virtuális szolgáltatóknál igen. Érdeklődjön az ügyfélszolgálatokon.
Az adományozókról lehet-e valamit tudni? (Földrajzi eloszlás, nem, kor, stb.)
Semmit. Ennek adatvédelmi okai vannak. Kizárólag az időgrafikonok állnak rendelkezésre, azokat lehet használni.
GYH
|
|
|
|