![]() |
|
|
|
Tweet |
|
|
![]() |
|
Egy komplex szolgáltatásról beszélünk
A Bizpay a Worldline szolgáltatásait hozza el nekünk Magyarországon, ami bankkártyás fizetési megoldásokat, valamint ezekhez kapcsolódó, magas szintű funkciókat jelent a kereskedők számára. Ezek közé tartozik az olyan népszerű platform is, mint a MyPortal, ami teljesen felhőalapú, és a segítségével valós időben követhetjük a bankkártyás tranzakciókat. Lehet az fizetés, előfoglalás vagy visszatérítés is. Az adatokhoz konkrétan bármikor, a hét minden napján és a nap minden órájában hozzáférhetünk.
A MyPortal bárhonnan megnyitható, ezzel a munkavégzés hatékonysága is nagymértékben növelhető. A kereskedők a fizetési tevékenységekről kimutatásokat tudnak készíteni, az egyes problémákra vagy anomáliákra gyorsan reagálhatnak. Az egész élményt teljesen személyre lehet szabni, mivel a felhasználói felületet az alkalmazottak szerepeinek, felelősségeinek megfelelően lehet beállítani. Ez az egész élményt javítani fogja, ami szintén hozzájárul a magas szintű hatékonyság eléréséhez.
Az üzleti életben nagy szerepe van a jelentéseknek és elemzéseknek. Ezzel a vállalkozás teljesítményébe is részletesen betekinthetünk, hogy még jobb, megalapozott döntéseket tudjunk hozni a mindennapokban. A MyPortal szolgáltatás segítségével az üzlet napi szintű működésének hatékonyságát lehet növelni.
Érdemes kihasználni az innovatív lehetőségeket
Az elmúlt pár évben a vásárlói igények is hatalmas változáson mentek keresztül. A digitális megoldások, elektronikus fizetési lehetőségek egyre nagyobb jelentőséggel bírnak a mindennapokban. Amelyik vállalkozás, üzlet nem kezd el időben alkalmazkodni a változó igényekhez, az idővel le fog maradni a piaci versenyben. Nem egyszer lehet azt tapasztalni, ha egy adott boltban nincs lehetőség bankkártyás fizetésre, akkor a vásárló inkább továbbáll és keres egy olyan helyet, ahol van bankkártya-elfogadás.
A jövő egyértelműen ebbe az irányba halad
A vásárlói élmény és kényelem elsődleges minden vállalkozás számára. A fizetés szempontjából ez annyit jelent, hogy mindennek gyorsan, megbízhatóan és zökkenőmentesen kell történnie. Az ügyfelek azonnal megjegyzik, ha egy adott helyen valami fennakadás történik a tranzakció során. Ha nem az elérhető legjobb szolgáltatást használjuk, nem fordítunk kellő figyelmet a tranzakciók kezelésére, az idővel a vásárlói elégedettség csökkenéséhez fog vezetni, amit egyértelműen látni fogunk a vállalkozás teljesítményén, bevételén is. |
|
|
|