A korábbi okmányiroda helyén létrehozott integrált kormányzati ügyfélszolgálatot több mint 1100 különböző típusú ügyben kereshetjük fel: a személyi okmányokkal, a vállalkozói igazolvánnyal és a gépjárművekkel kapcsolatos ügyintézé mellett többek között a családi pótlék és más családtámogatások, a TAJ-kártya és az Európai Egészségbiztosítási Kártya, vagy az öregségi nyugdíj megállapításának igénylésére is van lehetőség.
A gyömrői kormányablakot Tuzson Bence a Miniszterelnökség közszolgálatért felelős államtitkára, Dr. Mezey Attila polgármester, Tarnai Richárd Pest megyei kormánymegbízott és Dr. Szűcs Lajos térségünk országgyűlési képviselője adták át.
A gyömrői kormányablakban heti 49 órában - hétfőn 07.00-tól 17.00-ig, kedden és csütörtökön 08.00-tól 18.00-ig, szerdán 08.00-tól 20.00-ig, péntek 08.00-tól 15.00 óráig -, 22 munkaállomáson fogadja az ügyfeleket.
Az ügyek ezentúl is napi sorszámmal illetve időpontfoglalással intézhetők. Időpont telefonon vagy elektronikus úton kérhető. Az ügyfélszolgálat az gyomroi.okmanyiroda@pest.gov.hu e-mail címen érhető el.
Kép forrása: Faceebok