![]() |
|
|
|
Tweet |
|
|
![]() |
|
Ha ezen kérdések legalább egyikére igen volt válaszod, akkor tarts velünk és megmutatjuk, mit tud nyújtani az időpontfoglaló rendszer egy vállalatirányítási szoftverbe integrálva.
Kiknek hasznos az időpontfoglaló rendszer?
Azok számára lehet fontos az ERP rendszerbe ágyazott időpont-foglalási rendszer, amelyet például a D4S is fejleszt, akikhez nap mint nap több ügyfél érkezik. Ilyen például az orvosi és prevenciós központok, szépségszalonok vagy egyéb más szolgáltatók.
Azért is jó választás egy integrált vállalatirányítási rendszer használata, mert nem kell többé több különféle programmal vesződni, minden egy helyen elérhető.
Az időpontfoglalásnak milyen módjai lehetnek?
Általában kétféleképpen lehet időpontot foglalni. Az egyik lehetőség az, ha a vállalatirányítási rendszeren belül a dolgozók manuálisan rögzítik a foglalásokat, amit az ügyfelek telefonhívások vagy e-mailek útján jeleznek.
A másik lehetőség pedig az, hogy az ERP szoftver fejlesztői létrehoznak egy úgynevezett foglalási weboldalt, ahol az ügyfelek saját maguk is lefoglalhatják a számukra megfelelő időpontot, és ezek a foglalások automatikusan bekerülnek a vállalatirányítási rendszerbe.
Foglalási oldalak ismérvei
Ha tehát olyan fejlesztő csapatot találunk, akik gyártanak foglaló oldalt, akkor a következőképpen néz ki az ERP-be ágyazott szolgáltatás:
Az ügyfelek a weben keresztül lefoglalják a számukra kedvező időpontot. Azt is be lehet állítani, hogy az előleget vagy a teljes összeget ezen a ponton bekérd, így az ügyfelek nagyobb valószínűséggel tartják meg a lefoglalt időpontot.
Az igazán jó fejlesztés minden szolgáltató szektorban működő cégre képes kiterjeszteni az időpontfoglaló rendszert, és az egész folyamat testreszabható a vállalat igényeinek megfelelően.
A foglalás során bekérhetsz bármilyen szükséges adatot az ügyféltől, nyilván a GDPR szabályokat tiszteletben tartva.
Az időpontot foglaló ügyfelek adatai azonnal mentésre kerülnek a programban, így később is könnyen elérhetőek maradnak. A rendszer automatikusan küld e-mail visszaigazolást a foglalásról a partnereidnek. Azt is be lehet állítani, hogy az ügyfelek az időpont előtt mikor kapjanak még újabb üzenetet a foglalásról.
A lefoglalt időpontokat könnyen nyomon követheted a jól átlátható naptárnézetben vagy listában. A megvalósult foglalásokból egyetlen kattintással számlát tudsz készíteni.
Ha felkeltettük érdeklődésedet, akkor keress fel egy vállalatirányító szoftverrel foglalkozó informatikai céget, ahol már elérhető az időpontfoglaló szolgáltatás. |
|
|
|