|
|
|
Tweet |
|
|
|
Az irodaköltöztetés nem a pakolással kezdődik
Bár sokan úgy gondolják, hogy legyen az akár egy sima, akár egy irodaköltöztetés, a folyamat ott indul, hogy begördül a teherautó, ez közel sem így van. Sokkal hamarabb el kell kezdeni az egész folyamat megtervezését!
Nem szabad figyelmen kívül hagyni a folyamatos ügymenetet, sem a munkavállalók véleményét. És persze közel sem mindegy, hogy kire bízzuk ennek a cégünk életében meghatározó időszaknak a menedzselését. Nézzük is, hogy mire érdemes odafigyelnünk.
Nem bízhatjuk akárkire az irodaköltöztetést
A költöztetés piacán sajnos megtalálhatóak azok a cégek is, akik nem rendelkeznek megfelelő tapasztalattal. De olyanok is vannak, akiknél egyszerűen nincsenek meg a megfelelő feltételek egy profi költöztetés leszervezésére és elvégzésére.
Egy-egy nem megfelelő műszaki állapotú teherautó, vagy nem kellően rutinos munkatárs könnyen keresztülhúzhatja a terveket. Épp ezért érdemes olyan megbízható céget keresni, mint amilyen a Servitius és Partnerei költöztetés csapata. Náluk nincsenek például beugrós kollégák, csak állandó munkatársak, akik így nem esnek ki a rutinból, garantáltan jól végzik a munkájukat. Egyúttal a cég olyan háttérrel is rendelkezik, mely biztosítja a megfelelő munkakörülményeket. Gondolunk itt például a saját szervizműhelyre, a teherautóik folyamatos karbantartására vagy a csomagolóanyagok és költöztetési segédeszközök rendelkezésre állására.
Ha találunk egy ilyen kiváló, megbízható, kellő rutinnal rendelkező profi céget, akkor garantáltan jó kezekben lesznek az irodabútoraink. Törekedjünk hát az ilyen partnerek felkutatására!
Készüljünk fel cégen belül is a költözésre!
Nem elég, hogy megbízunk valakit, aki majd átköltözteti az irodánk berendezéseit az új címre. Jóval előre le kell mindent fixálnunk cégen belül is. Készítenünk kell egy ütemtervet, melybe bele kell foglalni magát a költözést éppúgy, mint a munkatársaink tájékoztatását.
Sőt, még a kollégák véleményét is ki kell kérjük, be kell gyűjtenünk! Itt a remek alkalom, hogy még hatékonyabbá, ergonomikusabbá varázsoljuk az irodánkat. Erre nagyszerű alkalmat ad egy költöztetés. És ki tudná jobban, hogy mi hiányzik, mit hogy lenne érdemes átpakolni az új helyen, mint azok, akik nap mint nap találkoznak az esetleges nehezítő tényezőkkel.
Ha pedig még tovább akarunk menni, akkor akár csapatépítőként is felfoghatjuk az egészet. Így akár bevonhatjuk a bútorok és számítógépek szétszerelésébe a munkavállalókat is. Ügyelve persze a jó hangulatra és a megfelelő ellátásra ez idő alatt.
Ha a fentiekre odafigyelünk, és betartjuk őket, akkor nem lesz gond, és egy gyors és sikeres irodaköltöztetésen leszünk túl. |
|
|
|