![]() |
|
|
|
Tweet |
|
|
![]() |
|
Ha te nem szeretnél ebbe a hibába esni, akkor bizony érdemes minél hamarabb regisztrálni, de legalábbis a céged nevét foglald le!
Miért fontos az Instagram?
Ha nem látod, hogyan tudnád beilleszteni a marketingrendszeredbe az Instagramot, akkor érdemes kérned a Klikkmarketing online marketing analízis szolgáltatását, ahol a teljes online marketingedet át- és összefésülitek.
Persze győzködni ők sem fognak, így ha a többmilliónyi (min. 3) becsült felhasználó nem jelent értéket a számodra, akkor aligha van miről beszélni. De ugye te nem zárkózol el ennyire az újításoktól? Főleg, ha az múlik rajta, hogy lesz-e több vásárlód, megismerik-e többen a vállalkozásodat, vagy hogy megtudj-e még többet a saját célközönségedről.
Merthogy az a csaknem hárommillió felhasználó szabad préda, csak neked kell elhatároznod magad, hogy üzleti profilra váltasz, és meghódítod a Facebook után az Instagramot is! Nem kell tartanod attól sem, hogy nem tudsz csillivilli fotókat produkálni, nincsenek nagyon designos termékfotóid, mert vannak alternatív megoldások is!
Mit és hogyan posztolj?
Ha már nem kérdés, hogy jelen legyél-e az Instán, akkor jogosan merül fel a mit, mikor és hogyan kérdése.
Mint ahogy minden más platform esetében, úgy itt is igaz, hogy ha már hetente két posztot teszel ki, többet érsz el vele, mintha semennyit sem osztanál meg. Így aztán adja magát, hogy a kapacitásodon és a kreativitásodon múlik, hogy hányszor és mit posztolsz.
Fontos azonban, hogy ne csak eladni próbálj, az Insta posztjaidban és a 24 óra után eltűnő történekben számtalan lehetőség rejlik: -Megoszthatod a blogbejegyzésedet, persze nem muszáj csak úgy simán, készíthetsz belőle egy kis videót is- -Az ügyfeleidre nézve releváns híreket és cikkeket szemlézhetsz és véleményezhetsz. -Nevelheted a követőidet: tanítsd meg őket jól választani! -Kapcsolatba léphetsz a követőiddel, kikérheted a véleményüket! -Mutasd meg, hogyan dolgoztok! Egy-egy backstage fotó, főleg, ha nem is veszitek magatokat túl komolyan rajta, többet mond ezer szónál!
A téma az íróasztalodon és az irodátokban, üzletetekben hever, a kérdés, hogy lehajolsz-e érte!
Élvezd a hashtagek nyújtotta előnyöket!
Nem esett még szó a hashtagekről, amiket ha jól válogatva használsz, akkor sokkal több ember számára leszel látható, mint csupán a saját követőtáborod, hiszen sokan hashtagekre keresnek rá, valamint a különféle hashtageket követik. Így bár elsőre talán fura a szemnek, bátran élj a lehetőséggel!
Ugye nem kérdés, hogy izzítod magatokat Instán? |
|
|
|