|
|
|
Tweet |
|
|
|
Íme, Gyömrő kampányéletének legnagyobb lenyúlásai: Vigyázzunk a jelszavunkra! Egy jó kampányjelszó sokat ér. Ha rövid, ütős, ráadásul egyszerű is, máris ott duruzsol a választók fülében. Persze nehéz jó jelszót kitalálni, így aki kevésbé kreatív, de kellően pofátlan az könnyen alkalmazhat máshol már jól bevált szófordulatokat. Kevesen tudják, de mi azért megosztjuk önökkel, hogy Gyömrő polgármesterének jó barátja és a kecskeméti számlagyáras perben érintett vádlott társa üzlettársa, egy bizonyos Aranyi János, Erdőkertes korábbi önkormányzati képviselője. Ki nem fogják találni, hogy hogyan hívják az általa vezetett szervezetet: Jó Itt Élni Erdőkertes Egyesület. Ismerősen cseng?
Szenvedélyük
Ki gondolta volna, hogy politikai márkát építeni csomagban is lehet? Pedig lehet. Jobban mondva van olyan helyi szervezet, amelyik próbál. Nem kell hozzá mást tenni, csak kiválasztani az ország legerősebb pártját, illetve a város legismertebb szervezetét. Egyiktől jelszót, másiktól dizájnt kell lopni kölcsönözni. Kérdés, hogy mit szólnak a „jelszóplágiumhoz” az újbudaiak. Ugyanez a szervezet kiadványa megjelenésével, stílusával rendkívüli módon hajaz a várost vezető Gyömrő 2000 Körre. A hasonlóság olyan jól sikerült, hogy mára alig van ember a városban, aki nem veszi észre azt, hogy klónozni próbálják a sikeresnek tartott, várost vezető civil szervezetét.
Érdekes megfigyelni azt is, hogy a - Gyömrőn amúgy sokat szidott - pártokra nem jellemző az, hogy más szervezetek ruháit öltik magukra. Ennak magyarázata talán az, hogy ők sokszor egy jól megtervezett, központi stratégia alapján kampányolnak.
|
|
|
|