![]() |
|
|
|
Tweet |
|
|
![]() |
|
A megvalósítás lehetőségeit pedig máris mutatjuk a bejegyzés keretei között.
Miért előnyös a naptár-szinkronizálás lehetősége időpontfoglalásnál?
Leginkább azért, mert egyszerre könnyíti meg az ügyfél, valamint a kliens dolgát is. Segít időt spórolni, kényelmesebbé, gyorsabbá és komfortosabbá teszi az időpontfoglalás menetét. Anélkül, hogy az ügyfélélmény bármilyen szempontból sérülne.
Pláne nagy előnnyel érhet fel, hogy például egy MiniCRM típusú CRM rendszer segítségével is gond nélkül kivitelezhető ez a fajta szinkronizálás. Ennek köszönhetően pedig egycsapásra szinteket léphet a cégen belüli hatékonyság.
Így nem kell telefonálni, emailt váltani és időt veszíteni azért, hogy egy-egy meglévő vagy leendő vásárlóval sikerüljön időpontot egyeztetni. Ehelyett a komplett folyamat automatizáltan, zökkenőmentesen valósulhat meg.
Kiknél lehet igazán hasznos a naptár-szinkronizálás lehetősége?
Gyakorlatilag minden olyan vállalkozásnál hozzáadott értékkel bír ez a fajta lépés, ahol az időpontfoglalás a mindennapi ügyfélkiszolgálás szerves részeként van jelen. Mindegy, hogy ez a vásárlás előtt, vagy már a vásárlást követően szükséges lépés.
Hogy néhány példát is megnevezzünk, B2B ügyfelekkel folytatott előzetes konzultációkhoz, autószerelőknél, kozmetikai szalonoknál a vendégek kiszolgálásához, vagy például egészségügyi szolgáltatóknál, gyakorlatilag elképzelhetetlen a teljesítés időpontfoglalás nélkül.
Az viszont korántsem elhanyagolható szempont, milyen úton és módon történik az időpont egyeztetése. Amennyiben sikerül meglépni a naptár-szinkronizálást, onnantól kezdve ügyfélként ez gombnyomásra, szolgáltatóként pedig automatizáltan teljesülhet.
Mennyire nehéz beállítani a naptár-szinkronizálás lehetőségét időpontfoglalásnál?
Szerencsére akkor is zökkenőmentesen áthidalható a naptár-szinkronizálás, hogyha egyáltalán nem értünk a programozáshoz vagy a szoftverfejlesztéshez. Elegendő ugyanis támaszkodni olyan felhasználóbarát szoftverekre, amilyen a fentebb is említett MiniCRM.
A kivitelezés első javasolt lépése annak a modellezése, hogy miként is szeretnénk az időpontfoglalás folyamatának megvalósulását. Majd pedig ezt kell úgymond beállítani a kiválasztott program segítségével.
Sőt, igény szerint akár tovább is lehet gondolni a folyamatot. Ideális esetben az időpontfoglalás után automata megerősítő email mehet a klienshez. Szintén automatizálható akár az a lépés is, hogy a foglalás visszamondása után a szóban forgó időpont felszabaduljon a naptárban.
(X) |
|
|
|