Önálló cégbe szervezi ügyfélkapcsolati tevékenységét a Nemzeti Közművek |
2018-06-06 12:52:03 |
A NKM Nemzeti Közművek Zrt. szerdai tájékoztatása szerint a cégcsoport öt cégének eddig elkülönülten működő ügyfélkapcsolati tevékenységét fogják egységesíteni 4,2 millió ügyfelük számára. Az új társaságba szervezik az ügyfélkapcsolati feladatokat, például a személyes- és telefonos ügyfélkezelést, a számlázást, a követeléskezelést vagy a panaszkezelést. Ezzel megteremtik az alapjait annak, hogy az ügyintézés egy ügyfélkapcsolaton keresztül történhessen, a közműfajtától függetlenül egységes folyamatokkal. Így az ügyfelek számára gyors, gördülékeny, magas szintű szolgáltatást nyújtanak, miközben a cégcsoport belső folyamatai az optimális erőforrások felhasználásával hatékonyabbak lesznek - emelték ki. A közleményben az NKM felidézte azt is: ügyfelei tavaly június óta egy helyen intézhetik áram- és gázszolgáltatási ügyeiket országszerte. MTI |